شرکت حریم دژ باتیس

ایجاد ارزش سرمایه است

شرکت حریم دژ باتیس

ایجاد ارزش سرمایه است

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کمپانی BroadLink بتازگی یک کیت خانه هوشمند کامل بنام Smart One ارائه نموده که با توجه برچسب ۵۰ دلاری، بسیار ایده آل و مقرون بصرفه است.

broadlink-s1-doorbin.info-04

دستگاه مرکزی S1

 

مانند تمامی سیستم های خانه هوشمند، در S1 نیز با یک دستگاه مرکزی روبرو هستیم که از نوع وای فای بوده و در مجموع قابلیت اتصال و دریافت سیگنال های ۱۶ سنسور مختلف را دارا می باشد.

 

البته در پک ۵۰ دلاری اس۱، تنها ۲ سنسور ارائه می شود که شامل سنسورهای وایرلس حساس به حرکت اینفرارد (PIR) و سنسور مخصوص درب می باشد.

این سنسورها کارکردهای مختلفی دارند، بعنوان مثال سنسور PIR می‌تواند بغیر از اعلام هشدار از طریق آزیر، چراغ ها را روشن نموده و از طریق پیغام روی گوشی های هوشمند، اطلاع رسانی کند.

 

broadlink-s1-doorbin.info-01

broadlink-s1-doorbin.info-03

 

سنسور درب نیز خیال کاربر را از اطلاع درمورد باز و بسته شدن درب و پنجره ها، آسوده می کند.

این کیت توسط یک ریموت مخصوص، براحتی قابل کنترل خواهد بود.

BoardLink وعده داده که تا ماه آویل (۳ ماه دیگر)، سنسورهای جدیدی شامل سنسور حرکتی PIR چندجهته، سنسور PIR سقفی، دتکتور دود و دتکتور گاز و … را به این مجموعه اضافه خواهد نمود.

 

broadlink-s1-doorbin.info-02

 

بنظر می رسد که سیستم های خانه هوشمند، بسوی واقعی شدن قیمت ها پیش می روند و ارائه کیت هوشمند S1 با قیمت ۵۰ دلار، گواهی است بر این ادعا.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی